maanantai 22. heinäkuuta 2013

Neonkeltainen Confettis

Sain tossa jonkin aikaa sitten kaverilta lakan. Kyseessähän on joku vaanha Wild and Crazyn lakka nimeltä Neon Melon, joka on aivan täydellisen värinen, tommonen ihana neonkeltanen♥ Lakkahan on jelly, eri toodella ohut, joten laitoin valkoisen lakan alle. En viittiny kerrostaa ihan hirveesti ja aattelin että kyllä yksi kerros valkoista alla riittäisi, ja kyllä se ehkä levittyisi tasaisesti ja ehkäpä kuivuisi suhteellisen nopeasti mut ei... Onneksi kumminkin ihana Confettis pelasti tilanteen, ja lopputuloksena oli siedettävät ja kaukaa ihan kivannäköiset kynnet:) Onnistuin vielä sotkemaan nää johonkin, siksi kaljut kohdat.


 
Käytetyt lakat: Essie Nourish Me -aluslakka, Wet n Wild French White Creme, Wild and Crazy Neon Melon, L'Oreal Confettis, Mavala pikakuivattaja

Ainiin. Älkää ostako tota Wet n Wildin valkosta cremee, se on ihan älyttömän huono:D

4 kommenttia:

  1. Iiiihanat lakkaukset! :3

    Oon kokeillut MONIA valkoisia lakkoja ja mun lemppari on ehdottomasti Essien Blanc! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!:) Ja oon itekki kuullu siitä paljon hyvää, aattelin et kannattaiskohan kokeilla:)

      Poista
  2. Mulla on toi valkoinen ja se on toistaiseksi toiminut ihan ok :D tosin uusi on vielä, joten katsotaan kuinka kauan kestää ihan ookoona... Kivat kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa no hyvä jos se on sulla toiminut, jos mulle on vaikka sattunut joku huonompi yksilö:) Ja kiitti!:)

      Poista